השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    סגירת תיק פלילי

    סגירת תיק פלילי ניתן לסגור במסגרת שני טעמים מרכזיים ועיקריים: חוסר ראיות ונסיבות שלא מתאימות להעמדה לדין. כך או כך, אם הוגש נגדכם כתב אישום אך התיק נסגר והטיפול בו אמור להסתיים, זהו השלב לפנות אל עורך דין משה בורנשטיין. עו"ד בורנשטיין ילווה אתכם שלב אחר שלב בהליך סגירת התיק הפלילי. כמו כן, ניתן לפנות אל עורך דין בורנשטיין גם במצבים נוספים בתחום הפלילי, הנזיקין והתעבורה.

    מה חשוב לדעת על סגירת תיק פלילי?

    במסגרת המשפט הפלילי, מתבצעות עבירות שונות – כאשר המואשמים מובאים בתחילה לחקירה משטרתית. בסיומה של החקירה, מעבירים השוטרים את תיק החקירה ליחידה התובעת – בין אם זו של המשטרה ובין אם זו של פרקליטות המדינה. שלב זה ייקבע בהתאם לאופי העבירה.

    לאחר בחינת הראיות ותיק החקירה, ביכולתה של היחידה התובעת לא להגיש כתב אישום – כאשר משמעות הדבר היא שהטיפול בו הסתיים. ישנן 3 סיבות מרכזיות לסגירת התיק: חוסר אשמה, היעדר ראיות מספקות וחוסר עניין לציבור.

    ישנה חשיבות לאופן בו נסגר התיק הפלילי, שכן העילות הבאות – חוסר עניין לציבור והיעדר ראיות מספקות עלולות להשאיר כתם ברישום הפלילי של הנאשם. כלומר, אם וכאשר תרצו בעתיד להתקבל לעבודה, תדרשו לעבור סיווג ביטחוני או לשאת נשק, היבט זה בסגירת התיק הפלילי עלול לעכב אתכם.

    על מנת לנהל את הליך סגירת תיק פלילי כראוי, יש לפנות אל עורך דין ולהסתייע בשירותיו. עו"ד העוסק בתחום הפלילי יעניק ייעוץ משפטי מקצועי וייצג אתכם החל משלב החשדות, ההכנות לחקירה המשטרתית ועד ניהול המשפט הפלילי בערכאות המשפטיות הרלוונטיות.

    סגירת תיק במשטרה הוא הליך מורכב

    אם וכאשר נחקרתם במשטרה, נפתח לכם תיק פלילי וייתכן ואף מופיע רישום פלילי משטרתי, יש לפנות אל עורך דין פלילי. זאת, על מנת למזער ככל הניתן את ההשלכות של כל זאת על עתידכם, ולפעול לסגירת התיק הפלילי. לפרטים נוספים ולסיוע משפטי, ניתן לפנות אל עורך דין משה בורנשטיין.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין