השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין פלילי בחיפה – משימות רבות לפניו

    עורך דין פלילי בחיפה מייצג אנשים ועבריינים שהואשמו בעבירות פליליות. החוק מגדיר עבירות רבות כפליליות וביניהן גם עבירות צווארון לבן. תהליך ההתחככות עם החוק, נחשב למורכב ומתחיל כאשר החשוד נעצר או מוזמן לחקירה. כדאי לקבל ייעוץ משפטי כבר בראשיתו על מנת לקבל ייצוג הולם שימנע הסתבכות אפשרית. עו"ד משה בורנשטיין, הינו בעל משרד הידוע במקצועיותו הרבה בחיפה וניתן לקבל ממנו מידע רב וייצוג הולם.

     

    עורך דין פלילי בחיפה, יכול לבצע עבור לקוחותיו משימות רבות לאורך כל התהליך. זימון לחקירה פלילית מגיע כאשר מצטברות ראיות מחשידות. לחילופין, הוא יכול להיעצר בעת ביצוע עבירות פליליות כמו: שוד, אונס, גניבה, רצח וכדומה. כבר בשלב הזה יש לחשוד זכויות המוקנות לו על פי החוק. עורך הדין יכול לייעץ לו לפני חקירות ובעיקר על השאלות שלא מומלץ לענות עליהן, להדריך לגבי סוג התשובה וכדומה. הוא יכול להקל במעצר, לקצרו, לשחררו למעצר בית, לשחררו בערבות ועוד. ייצוג בשלב מאוחר יותר, הינו אל מול יחידת התביעות המשטרתית או מול הפרקליטות שאמורה לקבל החלטה לסגירת התיק או להגשתו לבית המשפט. יש פתרונות ביניים שאליהם ניתן לשאוף. כך, למשל, להגיע להסדרים מותנים בהם ההרשעה הפלילית מתבטלת והתיק נסגר תמורת התחייבויות שונות של החשוד. בעבירות צווארון לבן כמו הלבנת הון, העלמת מיסים ואחרות הדבר מקובל מאוד. ממירים את העבירות הפליליות למנהלתיות והחשוד משלם את חובו בתוספת כופר ו/או קנסות. 

     

    ייצוג בבית משפט

     אחת המטלות המורכבות הינה ייצוג בבית משפט וכאן יגייס העו"ד את כל הידע והניסיון שברשותו לטעון לטובת לקוחו. הוא יביא תקדימים משפטיים, יציג חוות דעת והמלצות עליו, יביא ראיות מזכות/מקלות ועוד. זיכוי בתיק הוא הישג, על אבל גם הפחתת עונש מהמרבי בחוק, או, לחילופין, השגת עבודות שירות וכדומה ייחשבו כהצלחה ויתרמו מאוד.

     

    שירות מקצועי

    עו"ד משה בורנשטיין, הינו בעל מוניטין רב בעיר. הידע והניסיון מגיעים משירות במשטרה כקצין משטרה בכיר, מלימודים והתמחויות בנושאים פליליים, מייצוג לקוחות בתיקים מורכבים ועוד. הוא ישמח להעמיד את כישוריו אלו לכל לקוח. השירות המקצועי יינתן עם יחס אישי ויסייע גם נפשית. אז בין אם אתם מחפשים עורך דין תעבורה בחיפה או עורך דין פלילי, משה בורנשטיין הוא האדם שאתם צריכים.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין