השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין פלילי בקריות – שירות מקיף 

    עורך דין פלילי בקריות, מייצג אנשים ועבריינים אשר נחשדים בביצוע עבירות פליליות. תהליך הטיפול בהם ובענייניהם ארוך ועלול להיות מורכב. מעורבים בו המשטרה החוקרת, יחידת התביעות הפלילית או הפרקליטות הדנה בתיק ובתי המשפט בעת שהוא מובא לדיון. הייצוג נעשה לאורך כל התהליך ומול כל גורם כזה. עו"ד משה בורנשטיין, מתמחה בנושא וניתן לקבל אצלו מידע ממוקד, ייעוץ וייצוג הולם אל מול כל אותם גורמים.

     

    עורך דין פלילי בקריות, מספק שירות הכולל ייעוץ, ייצוג, ליווי לאורך התהליך ובמידת הצורך, גם בבתי הסוהר אליהם נשלחים אלו שעונשם נגזר למאסר. קיימות עבירות כלכליות הקרויות צווארון לבן וכוללות הלבנת הון, השתמטות מתשלום מיסים, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועוד. עבירות חמורות פליליות אחרות הן, פגיעה בזולת דוגמת: גניבה, שוד, תקיפה בנסיבות מחמירות, רצח, אונס ופגיעות מיניות אחרות ועוד. עורך הדין יכול לסייע בכל שלב. סיוע אולטימטיבי הוא ביטול האשמות פליליות, אבל גם במקרים גבוליים הוא יכול להקל רבות. בעת המעצר המשטרתי הוא יכול להביא לקיצורו, להמרתו למעצר בית, לביטולו ועוד. העו"ד יכול לקבל את התיק לידיו ולגלות שאין ראיות מחשידות ולהביא לביטול כתב האישום ולמחיקת רישום פלילי – אם נרשם כזה. הוא יכול לדון עם הפרקליטות, האחראית על סגירת התיק או לחילופין, לתיקון כתב האישום לעבירות פחות חמורות ולהגיע להסדר עם הפרקליטות לענישה מקלה ביותר. הסדר טיעון כזה יכול להיגמר בקנסות ובמאסר על תנאי בלבד, ובעבירות כלכליות, הגעה להסדר להמרת האישום הפלילי בעבירות  מנהליות ועוד.

    ייצוג משפטי

    ייצוג משפטי, נחשב למשימה המורכבת ביותר וכאן יביא עורך הדין לידי ביטוי את כל כישוריו, ניסיונו והידע הרב שברשותו. הוא יטען לטובת לקוחו, יציג תקדימים משפטיים, יביא ראיות חדשות מזכות או מקלות, חוות דעת טובות ועוד. הכול במטרה לזכות אותו. אבל גם עונש קל יותר מהמרבי הקיים בחוק ייחשב להישג.

    שירות מקצועי

    עו"ד משה בורנשטיין, מנהל משרד פעיל בחיפה ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי ומסור. הוא רכש את הידע והניסיון בעת שירותיו הציבוריים כקצין משטרה בכיר במשטרת ישראל לאורך שנים רבות ובעת ייצוג חשודים ונאשמים מול גורמי אכיפת החוק והשיפוט. השירות יינתן עם יחס אישי ויסייע מאוד גם מבחינה נפשית בתקופה המורכבת הזאת. הצלחה תתרום לשיקום עתידי טוב יותר של הלקוח. למידע נוסף וייעוץ של עורך דין נהיגה בשכרות מוזמנים לחייג ונשמח לסייע.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין