השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תעבורה בחיפה – ייצוג בנושאים רבים

    עורך דין תעבורה בחיפה, מספק שירותים לכל מי שהסתבך בעבירות תעבורה חמורות ו/או עבירות קלות יותר, זקוק לשירותים מנהליים בתחום ועוד. כך מול משטרת התנועה האוכפת את החוק, פקחי רשויות מקומיות ומשרד התחבורה על שלוחותיו השונות. ההתמודדות היא גם מול בתי המשפט לתעבורה המוסמכים לשפוט עברייני תנועה, ובמקרים מורכבים, גם מול ערכאות שיפוטיות אחרות. כל טיפול נעשה בהתאם לנסיבות. עו"ד משה בורנשטיין, מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנו יעוץ ומידע רב, וייצוג הולם מול המשטרה ובתי המשפט. 

     

    עורך דין תעבורה בחיפה, מטפל ומייצג לקוחותיו בשלל נושאים חשובים ובין היתר: נהיגה בשכרות או תחת השפעת אלכוהול, פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה עקב מעורבות בתאונה או עקב עבירת תעבורה חמורה אחרת, אי ציות לתמרורים, עבירות נהיגה ללא רישיונות מתאימים ותעודות ביטוח, נהיגה תחת השפעת סמים, איסורי שימוש לרכב והורדה מהכביש, נהיגה בפסילה, עקיפות מסוכנות, הפחתת נקודות וביטולן, המרת עונשים והשגת זיכויים וכדומה. לטיפולו של עורך הדין יש הצלחות עם השלכות רבות. כך, הוא יכול למצוא פגמים בהחלטה על דו"ח, ערעור על תוצאות בדיקת ינשוף לגילוי שכרות, עבירת מהירות שנפסקה בגלל מצלמה שלא הותקנה כראוי ועוד. קיימים מקרים בהם דוחות הניתנים בנושאים אלו ובאחרים ניתנים שלא בצדק והעונשים עליהן הינם כבדים, יחסית, וכוללים פסילות רישיון, קנסות ועוד. 

    נושאים מנהליים

    נושאים נוספים בו מטפל העו"ד לטובת לקוחותיו, היא התנהלות מול המרב"ד, שבין היתר מבצע בדיקת כשירות נהיגה מסיבות רפואיות. הוא יתדרך את הנהג לגבי אופן התנהלותו מול הבוחנים בוועדה, ובנוסף, יכול לייצג אותו מולה, לערער על החלטותיה ועוד.  צריך לזכור, כי רישיון נהיגה חשוב מאוד לאנשים שפרנסתם ועצמאותם תלויה ביכולת לנהוג עצמאית, במקרים כאלו ובנסיבות שונות, הוא יכול לבקש הקלות עבור הנהג. 

    ייצוג משפטי

    עו"ד משה בורנשטיין, עורך דין פלילי בקריות, הינו בעל מוניטין וידע מקצועי רב בהיותו קצין משטרה לשעבר ששימש כראש משרד תנועה ומומלץ לקבל ממנו שירות. כאשר הוא מקבל את התיק לידיו, הוא יבחנו לעומק ויבדוק את הדרכים להתנהלות ובהתאם יציג המלצותיו. הוא בעל ידע וניסיון רבים המגיעים ממתן שירות מקצועי ומוצלח ללקוחות עם מקרים מורכבים מאוד. כל טיפול ייעשה עם יחס אישי ואף יספק תמיכה נפשית במצבים המורכבים.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין