השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שימוש בטלפון בזמן נהיגה

    במסגרת תקנות התעבורה, נאסר שימוש בטלפון בזמן נהיגה. איסור זה כולל, בין היתר, קריאת הודעות ומסרונים, הפעלתן של האפליקציות השונות ועוד. זאת, כל עוד הרכב בתנועה. לקבלת מענה משפטי בתחום זה, ניתן לפנות אל עורך דין משה בורנשטיין. תחומי עיסוקו של עו"ד בורנשטיין הינם: דיני תעבורה, נזיקין ופלילי. בעבר, שימש עורך דין בורנשטיין כקצין משטרה בכיר בתחום המבצעים והתעבורה. לאור הידע והניסיון שצבר, רואה עו"ד זה בכל תיק אתגר ורצון לטפל בו כראוי.

    שימוש בטלפון בזמן נהיגה: דגשים שונים

    ברור לכל כי נהיגה על הכביש הינה פעולה הדורשת אחריות רבה. בשל כך, ובכדי למנוע ככל האפשר את הסחות הדעת בזמן הנהיגה, נוצרו מגוון תקנות ונהלים בפקודת התעבורה. אחת מהן עוסקת בנושא של שימוש בטלפון בזמן נהיגה. פקודת התעבורה אוסרת פעולה זו, שכן היא נחשבת להסחת דעת חמורה בעלת השלכות מסוכנות הן על הנהג והן על הסובבים אותו.

    נדגיש כי לאורך השנים האחרונות, ולאור ההתפתחויות הטכנולוגיות, נוצר צורך לחדד את פקודת התעבורה בכל הנוגע לדרכי השימוש בטלפון בעת הנהיגה. החל משימוש באפליקציות, באוזניות, בתוכנת ניווט וכן הלאה – כל אלו ואחרות עלולות להוביל להסחת דעת הרסנית על הכביש. זאת גם אם השתמשתם בטלפון בזמן רמזור אדום.

    במקרים בהם נמצאתם אשמים, וקיבלתם על כך קנס, יש לפנות אל עורך דין בתחום התעבורה. כך תוכלו להתמודד היטב עם קבלת הקנס ולברר האם ניתן לבטלו.

    לסיכומו של עניין

    ההנחיה לנהגים היא להניח את שתי ידיהם על ההגה – כל עוד הרכב הינו בתנועה. אם וכאשר הורדתם יד אחת מההגה לצורך נהיגה, מדובר בפעולה חוקית. עם זאת, אם השתמשתם בטלפון בעת הנהיגה – יש לכך השלכות חמורות. בכדי להתמודד עם מצב זה היטב, ולבחון את מצבכם מבחינה משפטית, ניתן לפנות אל עורך דין משה בורנשטיין. עו"ד בורנשטיין מייצג מגוון לקוחות במסגרת דיני תעבורה כמו גם בעבירות פליליות כך שאם אתם זקוקים לייעוץ של עורך דין פלילי בקריות אתם יודעים למי לפנות..

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין