השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין פלילי בצפון – מייעץ, מייצג ומלווה

    עורך דין פלילי בצפון, משרת לקוחות רבים הנחשדים בביצוע עבירות פליליות. הם עלולים להיקלע לסיטואציה כזאת לאחר שנעצרו בעת ביצוע עבירה או הצטברו נגדם תלונות וראיות מחשידות. השלב הראשון מתחיל  בחקירה במשטרה, ולעיתים, תוך כדי מעצר לתקופות שונות. במידה וכל התהליך ממוצה, הוא עלול להגיע לבית משפט שם ייגזר העונש עבורו. עו"ד משה בורנשטיין, מתמחה בתחום הנ"ל וניתן לקבל ממנו ייעוץ ומידע מקיף לגבי ההליך המתנהל נגדו וכן ייצוג הולם בפני המשטרה והערכאות השיפוטיות.

     

    עורך דין פלילי בצפון, אמור להיות מעורב בתהליך מיד כאשר מתברר כי העבירות הן חמורות. אז מתחיל תהליך מורכב שמעורבים בו המשטרה החוקרת, הפרקליטות המחליטה על גורל התיק ובית המשפט. יש צורך לדעת להתמודד היטב מולם. עלולים, בהחלט, להיות מקרים בהם מתברר כי אין ממש חשדות מהותיים כנגד החשוד ואז התיק ייסגר במהירות, תוך הימנעות מרישום פלילי ואין צורך להגיע לבתי משפט להתדיינות. זה מצב אופטימאלי, אבל יש גם מצבי ביניים בהם עורך הדין יכול לעזור. בין שירותיו ניתן למנות, ייעוץ לקראת חקירות ובמיוחד, הדרכה לגבי מה כדאי לומר וממה להימנע. כל חקירה כזאת נרשמת בפרוטוקול והתבטאות לא נכונה עלולה לסבך את החשוד בהמשך. בנוסף, הוא יכול לבקש שחרור למעצר בית, קיצור ימי מעצר, שחרורו  בערבות ועוד. הוא יכול לנסות לסגור את התיק מול הפרקליטות, או לפחות, לתקן את כתב האישום לעבירות פחות חמורות ובתיקי צווארון לבן להמירו לעבירות מנהליות בתמורה להתחייבויות שונות של הלקוח ועוד.

    ייצוג בבית המשפט

    ייצוג בבית משפט הוא גולת הכותרת כי בו באים לביטוי הידע והניסיון של עורך הדין. הוא ייצג את הלקוח, יטען לטובתו, יציג ראיות מזכות, המלצות וחוות דעת חיוביות, יביא תקדימים משפטיים ועוד. הכול במטרה להביא לזיכויו של החשוד או לכל הפחות להקלה בעונש. כל הקלה בעונש מהמרבי תיחשב להישג ותקל עליו לשקם חייו בעתיד.

    ייצוג מקצועי

    עו"ד משה בורנשטיין, הינו בעל שם ההולך לפניו בחיפה ובצפון ומומלץ לקבל ממנו שירות נאמן. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים משירות מוצלח מעברו במשטרת ישראל כקצין משטרה בכיר  ומטיפול מסור ומקצועי ללקוחות המגיעים עם בעיות מגוונות. השירות הינו מקצועי ויינתן עם יחס אישי. הליווי אף יקל מאוד מבחינה נפשית. אז אם אתם מחפשים עורך דין נהיגה בשכרות, פנו למשה כבר עכשיו

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין