השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עו"ד תאונות דרכים

    מדי יום מתרחשות בישראל כמה עשרות תאונות דרכים עם נפגעים. כל תאונה כזו היא אירוע טראומתי לכל המעורבים בה. בנוסף לפגיעה הפיזית ולקושי הרגשי, אדם שנמצא אשם בגרימת תאונה עם נפגעים צפוי לעמוד לדין – ועל כן כדאי להיעזר בשירות של עורך דין לענייני תאונות דרכים, רצוי כמובן כזה עם ניסיון רחב היקף. זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד משה בורנשטיין.

    עו"ד תאונות דרכים – טיפים חשובים

    • לא למהר להודות באשמה בזירת התאונה – תאונת דרכים היא כאמור אירוע טראומתי, ולכן מיד אחריה אין כמעט אדם שלא יהיה נסער. במצב כזה, שיקול הדעת נפגע, ואתם עלולים לקחת אחריות גם על מה שאתם כלל לא אחראים עליו.
    • זכות ההתייעצות עם עורך דין – לכל חשוד בכל עבירה ישנה הזכות להתייעץ עם עורך דין, והכלל הזה תקף גם לתאונות דרכים. גם אם בוחן משטרתי "רק" שואל אתכם כמה שאלות כדי לברר את הפרטים, חשוב לזכור שכל מה שאתם אומרים עלול לשמש כנגדכם, ולכן כדאי לשקול קודם להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום ורק לאחר מכן להשיב על שאלות השוטרים.
    • ייעוץ לפני שימוע – עוד לפני שמגובש כתב אישום, קצין משטרה מוסמך לשלול את רישיון הנהיגה של מי שנחשד בגרימת תאונה עם נפגעים בגוף. מומלץ להתייעץ עם עורך דין לפני ההגעה לשימוע כדי להפחית למינימום את הסיכוי שכך יקרה, מה גם שכל מה שתאמרו באוזני קצין המשטרה עלול גם כן לשמש כנגדכם.

    ייצוג משפטי מקצועי לאורך כל הדרך

    עו"ד תאונות דרכים, כלומר עורך דין שכבר צבר ניסיון רלוונטי בתחום הספציפי של תאונות ובפרט ייצוג חשודים ונאשמים באחריות לתאונה עם נפגעים, הוא ההבדל בין עונש חמור לעונש מינימלי ואפילו זיכוי, בהתאם לנסיבות האירוע. עו"ד משה בורנשטיין הוא איש מקצוע בעל ותק רב, כשעוד לפני שהחל לעסוק בעריכת דין שירת כקצין במשטרה ולכן מכיר היטב גם את הגוף הזה. הייעוץ המשפטי והייצוג המקצועי ניתנים מתוך יושרה מלאה ובשקיפות מוחלטת, כך שכל אדם שמעורב בתאונה מקבל תמונת מצב מפורטת ומדויקת – וכל ההחלטות מתקבלות על סמך תמונת מצב זו.

    עורך דין תאונות דרכים מומלץ

    תאונת דרכים, ובפרט כזו שהיו בה נפגעים בנפש, היא אירוע טראומתי. בנוסף, נהג שנחשד באחריות לתאונה עלול להיענש בחומרה – ולכן במקרים אלה חשוב להיעזר בעורך דין, וליתר דיוק בעורך דין שתחום המומחיות שלו הוא תאונות דרכים. כשבוחרים עורך דין תאונות דרכים מומלץ להעדיף אנשי מקצוע ותיקים שכבר הוכיחו את יכולותיהם. עו"ד משה בורנשטיין שירת לא מעט שנים כקצין במשטרה בתחום התעבורה, ושנים רבות עוד יותר כעורך דין בתחום זה.

    איך למצוא עורך דין תאונות דרכים מומלץ?

    • המלצות של מכרים או חברים – דרך אחת להגיע לעורך דין שתחום המומחיות שלו הוא תאונות דרכים, וליתר דיוק הושטת עזרה למי שחשוד בגרימת תאונה ועלול להיענש בחומרה, היא להסתמך על חוות דעת של מכרים וחברים. חשוב לבקש חוות דעת מפורטת, כדי לקבל כמה שיותר מידע שיוביל להחלטה הנכונה, ורצוי גם לענות לעצמכם בכנות על השאלה האם אתם באמת סומכים על חוות דעתו של אותו אדם ספציפי.
    • הצלחות – עורך דין תאונות עם רקורד מרשים של זיכויים ועונשים קלים גם במקרים שנראו תחילה אבודים הוא עורך דין שאתם יכולים לסמוך עליו.
    • התרשמות ישירה – בכל מקרה כדאי להתרשם ישירות מהאיכויות הרלוונטיות של עורך הדין שאתם שוקלים להיעזר בו. בפרט מומלץ לבחון האם הוא מקצועי ובקיא, האם הוא מקשיב במלוא תשומת הלב ואוסף את כל הפרטים הרלוונטיים, האם הוא מתנהל ביושרה או שמא מפזר הבטחות שלא בהכרח אפשר לעמוד מאחוריהן, וכמו כן כדאי להתרשם ממידת המחויבות של איש המקצוע כלפיכם.

    זמינות מרבית ומחויבות מלאה אליכם

    כשמחפשים עורך דין תאונות דרכים מומלץ להתייחס גם לזמינות שלו. במצב אידיאלי, עורך הדין נכנס לתמונה מיד אחרי התאונה ומסייע לנהג החשוד להגיע מוכן לשימוע במשטרה – על-מנת להפחית למינימום את הסיכוי לפסילה מנהלית של רישיון הנהיגה ע"י הקצין החוקר את התאונה. בנוסף לזמינות, ישנה עוד איכות קריטית לעורך דין מומלץ באמת: מחויבות אמיתית לכל לקוח ולכל לקוחה. עו"ד משה בורנשטיין מתנהל ביעילות גבוהה מאוד שמאפשרת לו להיות זמין עבור כל לקוחותיו, ומושיט עזרה לכל אדם מכל הלב.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין