השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עיכוב הליכים פליליים

    אם הוגש כנגדכם כתב אישום, אחת הדרכים באמצעותה תוכלו להתגונן הינה: עיכוב הליכים פליליים. הבקשה לעיכוב ההליכים תוגש אל היועץ המשפטי לממשלה, כאשר על היועץ הסמכות להורות על העיכוב בפועל עד להודעה חדשה. לקבלת פרטים נוספים בנושא זה, ניתן לפנות אל עורך דין משה בורנשטיין. עו"ד בורנשטיין מחזיק בידע ובניסיון בתחומי התעבורה, הנזיקין והפלילי. כמו כן, ולאור עברו כקצין משטרה בכיר בתחום המבצעים והתעבורה, נחשף עורך דין בורנשטיין לפן המשפטי בתחום הפלילי.

    על עיכוב הליכים פליליים

    ניתן להגיש בקשה לצורך עיכוב הליכים פליליים לאחר שהוגש כתב האישום לבית המשפט, ולפני שהוכרע הדין בתיק. את הבקשה לעיכוב ההליכים יש להגיש כראוי ובאופן מנומק ליועץ המשפטי לממשלה. סמכות זו, הניתנת ליועץ המשפטי, ניתנת בהתאם לסעיף 231 לחוק סדר הדין הפלילי – כאשר השיקול המרכזי הפועל הינו העניין הציבורי עליו מופקד היועץ.

    כמו כן, נציין כי כאשר אנו מדברים על עיכוב ההליכים הפליליים, הכוונה היא אל הקפאתם של ההליכים המשפטיים המתקיימים בענייניו של הנאשם. משום שלנאשם ישנו אינטרס לחתור לקבלת העיכוב, עליו לפנות אל עורך דין בתחום הפלילי ולהסתייע בשירותיו. באמצעות שיתוף פעולה זה, ניתן יהיה להגיש את הבקשה לעיכוב כראוי.

    בנוסף, אם וכאשר הנאשם מביע חרטה ומתחייב לא לחזור לדבר עבירה בהמשך, מתחייב לפעול תחת פיקוח של שירות המבחן, מתחייב לבצע עבודות שירות לתועלת הציבור ועוד – היבטים אלו עשויים להיות חלק מהתנייתו של היועץ המשפטי לממשלה לעיכוב ההליכים הפליליים.

    עיכוב הליך פלילי נועד להגן עלייך

    הגשת הבקשה לעיכוב ההליך המשפטי תתבצע על ידי עורך דין פלילי בצפון – ותסייע בהגנה על הנאשם. על מנת לגרום לאישורו של היועץ המשפטי לממשלה ולעכב את ההליכים המשפטיים, יש לפנות אל עורך דין משה בורנשטיין. שיתוף פעולה זה יכלול את בחינת מצבו של הנאשם, תכלול אסטרטגיית פעולה מדוקדקת – ותוציא את התכנית אל הפועל כראוי.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין