השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תעבורה בנתניה

    משרד עו"ד תעבורה בנתניה

    תושבי נתניה והסביבה, נקלעתם למצב בו נקנסתם, עומדים למשפט או שאתם מעורבים בעברת תנועה חמורה? עורך דין תעבורה בנתניה משה בורנשטיין, מומחה בדיני תעבורה, יוכל לסייע לבחון את המקרה לגופו, להבין אותו לאשורו, ובמידת הצורך לייצג אתכם במשפט, ולנסות ולהפחית מחומרת הענישה שצפויה לכם.

    עו"ד דין תעבורה בנתניה – כל מקרה לגופו

    באופן אוטומטי, כשמדובר בעבירות תנועה, אם הן קלות, כגון קנסות שקיבלנו בגין נהיגה במהירות מופרזת או שימוש בטלפון הנייד, אנו נוטים להשלים עם רוע גזירה ולשלם אותם. ישנם מקרים בהם ניתן להפחית מגובה הקנסות, ולצורך כך נדרשת הבנה של המקרה, ובחינת כל מקרה לגופו. כך הוא הדבר גם במקרים חמורים יותר, כמו נהיגה בעת פסילת רשיון או שלילתו, נהיגה בשכרות, או תאונות דרכים, ללא ועם נפגעים. כמובן שכל עורך דין, גם עו"ד תעבורה בנתניה, אינו מצדיק נהיגה שאינה זהירה, ושאינה בכפוף לכללי התנועה. אולם, בדיני תעבורה קיימים פסקי דין רבים, גם היסטוריים, בהם נבחנו באמצעות עורך דין תעבורה נסיבות המקרה, הדרך בה פעל הנהג, מה בדיוק היה שם, ובעקבות ייצוג הולם ומקצועי, הופחתה הענישה, בוטלה כליל, או הובנו לאשורן נסיבות המקרה.

    עורך דין תעבורה בנתניה – כל אדם זכאי לייצוג משפטי

    עורך דין תעבורה בנתניה, מומחה בדיני תעבורה, על כל המורכבויות והסוגיות שיש סביבן, יסייע לכם לצאת מתסבוכות לא נעימות לאחר בדיקה מעמיקה ומדוקדקת של נסיבות המקרה, כיצד פעלתם, ומה באמת קרה שם. למשל, במקרה של נהיגה בשכרות, בה החוק לא מקל ראש כלל וכלל, ובצדק, יכול עורך דין תעבורה בנתניה לערער על ממצאי הבדיקה, מאחר ולא מדובר בבדיקה מדעית.

    עורך הדין יבחן את דו"ח הבדיקה אותו רשם השוטר שערך את הבדיקה על הנהג החשוד כי נהג בשכרות, מה היו נסיבות המקרה, כיצד פעל והגיב הנהג ועוד. עו"ד תעבורה בנתניה, מומחה לדיני תעבורה, בודק כל מקרה לגופו, תקינות הבדיקה, כמו במקרה של בדיקת נהיגה בשכרות, ממצאי הבדיקה ועוד. בעזרתו, ניתן לנתח את הליך הבדיקה כולו, ולערער על הממצאים שלה, כמו למשל האם דו"ח השוטר מכיל את כל הפרטים הדרושים להרשעה, או אם מכשיר הבדיקה כויל על פי חוק, ועוד ממצאים רבים אחרים, העשויים להעלות ספק אצל בית המשפט, ובעקבות ספק זה, לזכות את הנהג, או לפחות להפחית מעונשו.

    עו"ד דין תעבורה בנתניה – להיות בידיים טובות

    עם עזרתו של עו"ד תעבורה בנתניה, תוכלו להרגיש כי אתם נמצאים בידיים טובות, בין כל המושגים והמונחים המשפטיים, שלעתים אינם ברורים למי שאינו משפטן, מדאיגים ומבהילים. עורך דין זה הוא הגורם המסוגל לקרוא בים השורות, ולנסות למצוא מוצא במצבי ביש רבים, כמובן כאשר לנגד עיניו עומדת תמיד חובת הזהירות בדרכים, ונהיגה תקנית ובטוחה, לנהג ולסביבתו. זקוקים לייעוץ של עורך דין נהיגה בשכרות? צרו קשר בהקדם.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין