השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מעצרים

    עורך דין מעצרים הוא איש מקצוע שמתייצב לצד לקוחותיו ברגע קריטי עבורם: כל אדם עלול לחוות קושי עצום, ואפילו טראומה, כשהוא נעצר לפרק זמן כזה או אחר (החוק מתיר מעצר לפני הגשת כתב אישום לפרק זמן של עד 30 ימים, ובאישור היועמ"ש גם מעבר לכך). כתוצאה מהתנאים הנוקשים העציר עלול לפגוע בסיכויי ההצלחה שלו במשפט, אם אכן יוגש כתב אישום, ובכל מקרה מדובר בסבל של ממש. עו"ד משה בורנשטיין הוא עורך דין פלילי ותיק עם ניסיון רב בייצוג לקוחות בפני שופטי מעצרים.

    הדרכים שבהן עורך דין מעצרים מסייע ללקוחותיו

    • ערעור מהימנות המשטרה – כששופט מעצרים נדרש להחליט אם להאריך מעצר של חשוד, אחד השיקולים העיקריים הוא איכות החקירה המשטרתית. עו"ד פלילי מומחה בתחום זה יודע איך לאתר כשלים בהליך החקירה ולהצביע על חוסר מהימנות של המשטרה, כך שהסיכוי לשחרור יהיה מרבי.
    • הצגת חולשת הראיות – על-מנת לעצור אדם נדרשות ראיות חזקות מספיק המצביעות על חשד מבוסס. בהתאם דרך פעולה נוספת של עו"ד מעצרים היא תקיפת הראיות שמציגה המשטרה.
    • הצעת חלופות למעצר – קריטריון נוסף לפיו נקבע האם ישנו צורך לעצור אדם הוא החשש מפני נזק שעלול להיגרם לחקירה אם הוא ישוחרר. כמו כן יוארך מעצר של אדם שבית המשפט משתכנע כי הוא מסוכן לחברה או לאנשים ספציפיים. גם את הקריטריון הזה אפשר לערער, ולהוביל את בית המשפט לבחור בחלופה כמו מעצר בית או שחרור בתנאים מגבילים.

    ניסיון נרחב – הן כקצין משטרה והן כעורך דין

    עורך דין מעצרים בעל ניסיון רלוונטי הוא נכס יקר ערך – מפני שהניסיון מתורגם ליכולת לבחור בדרך הפעולה המיטבית בכל מקרה, וגם להתנהל בדרך הנבחרת באופן מושכל. לעו"ד משה בורנשטיין ניסיון עשיר, ועוד לפני שעסק בעריכת דין מילא שנים רבות תפקידי קצונה במשטרה ועל כן מכיר היטב גם את הגוף הזה. עו"ד בורנשטיין מקפיד על זמינות מלאה למען לקוחותיו, וידוע כמי שנלחם עבורם בנחישות ועם כל הכלים המשפטיים האפשריים.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין