השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תאונות אופנוע

    אופנועים וקטנועים הם כלי רכב יעילים להפליא. למעשה, במדינה צפופה כמו ישראל, כשהפקקים בכל מקום הולכים ומתארכים מיום ליום, וכשמצוקת החנייה מחריפה (וכבר מזמן לא תחומה לתל אביב), אופנוע הוא כמעט חובה. מצד שני, הסיכוי של רוכב אופנוע להיות מעורב בתאונה גבוה פי 15 מהסיכוי של נהג מכונית, כך על-פי סטטיסטיקות עדכניות. בנוסף, רוכב אופנוע שנחשד באחריות לתאונה עלול לשלם מחיר יקר, ולכן לאחר תאונה שכזו מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות אופנוע, כלומר עו"ד לענייני תעבורה שכבר סייע לנהגי כלי רכב דו גלגליים שהיו מעורבים בתאונה. זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד משה בורנשטיין, אחד מעורכי הדין הוותיקים בתחום התעבורה.

    איך בוחן עורך דין תאונות אופנוע כדי לעזור ללקוחותיו?

    • עיון מעמיק בחומר הראיות – בדיקה מקצועית של דו"ח בוחן התנועה, איתור כשלים בהתנהלותו (למשל הגעה לזירת התאונה באיחור), הבלטת פרטים חסרים ועוד – כל זאת על-מנת להטיל ספק בקביעת המשטרה לגבי אחריות הרוכב לתאונה.
    • נסיבות מקלות – על-מנת להוביל לעונש קל ככל האפשר במקרים שבהם אחריות רוכב האופנוע מובהקת.
    • מניעת פסילה מנהלית של הרישיון – בעקבות תאונת דרכים עם נפגעים, קצין משטרה מוסמך לפסול את רישיון הנהיגה של האדם החשוד באחריות לתאונה. עורך דין מיומן יפחית את הסיכוי שכך יקרה, כולל באמצעות הגשת ערעור לבית משפט במידת הצורך.
    • פיצויים – חשוב לציין כי גם אם רוכב האופנוע נמצא כאחראי לתאונה, הוא עדיין זכאי לקבל מחברת הביטוח שלו את הפיצויים בגין הפגיעות בגוף ובנפש שנגרמו לו.

    ייצוג משפטי מקצועי

    לאחר שמבינים שרק בעזרת עורך דין תאונות אופנוע לא גובות מחיר יקר מעבר לתאונה עצמה, השלב הבא הוא לבחור נכון את איש המקצוע המתאים ביותר למשימה. עו"ד משה בורנשטיין הוא אחד מעורכי הדין הוותיקים בתחום התעבורה, וצבר ניסיון רחב היקף גם בתחום הספציפי של תאונות דרכים של אופנוענים. הניסיון בא לידי ביטוי באיכות הייצוג המשפטי לאורך כל שלבי התהליך – מייעוץ לפני חקירה, דרך גיבוש הסדר טיעון מיטיב כשזו האופציה הנכונה ללקוח ועד להופעה בפני בית משפט על-מנת לסייע לרוכב האופנוע.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין