השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    במקרים של נהיגה תחת השפעת אלכוהול, ניתן לפנות אל עורך דין משה בורנשטיין. לנהיגה בשכרות מספר הגדרות בחוק: החל מכמות הסם או האלכוהול המצויים בדמו של הנהג ועד התאמת העונש בהתאם לבדיקה ולממצאים שמתגלים. עו"ד בורנשטיין ילווה אתכם שלב אחר שלב, ייעץ וייצג אתכם אל מול הערכאות המשפטיות הרלוונטיות. לעו"ד בורנשטיין ידע וניסיון בדיני התעבורה, כמו גם בעבירות פליליות. בעברו שימוש כקצין משטרה בכיר בתחום המבצעים והתעבורה, כאשר לאורך השירות נחשף הן לפן המשפטי והן צבר ידע וניסיון מעשי בהוכחות של עבירות פליליות.

    נהיגה תחת השפעת אלכוהול: לפנות אל עורך דין בתחום התעבורה

    במסגרת דיני התעבורה, מוגדרות מספר עבירות – כאשר נהיגה תחת השפעת אלכוהול הינה אחת מהן. למעשה, מדובר בעבירה הקבועה בחוק כאשר חומרת הענישה שלה נחשבת פחותה לעומת זו המתקבלת עבור עבירת נהיגה בשכרות. כך או כך, ההשלכות של הנהיגה תחת השפעת אלכוהול הן חמורות – כאשר מדי יום ביומו אנו למדים על תאונות דרכים שנובעות עקב כך.

    על מנת להתמודד עם המצב המאתגר, המשטרה מגבירה את הנוכחות שלה בכבישים, בצמתים וכן הלאה. זאת בכדי לבדוק האם הנהגים שתו ועלו על הכביש, מהי כמות האלכוהול אותה צרכו והאם יש להאשים אותם בנהיגה בשכרות או תחת השפעת אלכוהול.

    במקרים בהם הואשמתם בנהיגה בשכרות או בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, יש לפנות אל עורך דין בתחום התעבורה ולהסתייע בשירותיו. כך ניתן יהיה לבחון את הראיות, לבנות את האסטרטגיה ולנהל את התיק היטב. זאת ועוד, תוך מענה מדויק על האינטרסים שלכם.

    לסיכום

    פקודת התעבורה מגדירה מהי נהיגה ההשפעה של אלכוהול: החל מכמות צריכת האלכוהול ועד העונש המותאם לעבירה. לקבלת מענה משפטי מקצועי בנושא זה, ניתן לפנות אל עורך דין משה בורנשטיין. עו"ד בורנשטיין מסייע במגוון מצבים ועבירות במסגרת דיני תעבורה: החל מדו"חות תנועה, נהיגה מופרזת, עקיפות מסוכנות, פסילה מנהלית ועוד.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין