השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין תעבורה בחדרה

    משרד עורך דין תעבורה בחדרה

    תושבי חדרה והסביבה, אם נקלעתם לתסבוכת משפטית בענייני תעבורה, יש מוצא והוא נמצא אצל עורך דין תעבורה בחדרה משה בורנשטיין. עורך דין זה, בקיא, מקצועי ומומחה בדיני תעבורה, יוכל ללוות אתכם גם בהליכים משפטיים קשים, מורכבים ועדינים, ולנסות למצוא את המוצא הטוב ביותר עבורכם, לאחר בחינת המקרים והנסיבות.

    עו"ד דין תעבורה בחדרה – כשהנסיון פוגש מומחיות

    דיני תעבורה הם בין הדינים הסבוכים ובעלי מורכבויות רבות שישנם. נדרשות התמחות והבנה מקיפה של דינים אלו, וכן התמצאות בפסקי דין יוצאי דופן שנערכו במהלך ההיסטוריה, על מנת שישמשו במקרים דומים אותם מייצג עורך הדין. דיני תעבורה הם רבים, החל מחוקים של נהיגה במהירות מותרת, עקיפה שלא כחוק, אי ציות לרמזור אדום, ועד למקרים מורכבים, ולא פשוטים כלל וכל, כמו תאונות דרכים, ואפילו כאלו שיש בהם חלילה נפגעים, עד קטלניות. מאחר ומדובר בנושא סבוך , מורכב וכה עדין, בודק עורך דין תעבורה בחדרה את המקרה לגופו, ולא תמיד רק בהסתמך על החוק היבש, אלא מעמיק בבדיקה, בדו"חות שהוגשו על ידי המשטרה, בודק כיצד פעל הנהג המעורב בזמן העבירה, תקינותם של הליכי החקירה, ועוד גורמים רבים ומשתנים אחרים, העשויים להטות את הכף לטובתו של עובר העברה, ולא כפי שנראה על פניו, לרעתו.

    עורך דין תעבורה בחדרה – לא תישארו לבד

    במקרים רבים בהם, נראה כי אין מה לעשות ויש להשלים עם רוע הגזירה, כמו למשל באישום נהג בנהיגה במהירות מופרזת, דווקא התערבותו של עורך דין תעבורה בצפון יכולה לפתור, עד כדי זיכוי מלא של הנהג. נהיגה במהירות מופרזת היא עבירה שכיחה למדי, והחוק נוקשה כלפי נהגים אלו. את בדיקת המהירות מבצעת המשטרה בשיטות שונות, ביניהן מד מהירות לייזר. מד זה, מסתבר, אינו ממש מדויק, והוא בעל סטייה בטווח של כחמישה קמ"ש, כך שמלכתחילה יש להפחית מספר זה מהמהירות המופיעה על צגו של השוטר.

    עורך דין תעבורה בחדרה יכול להמליץ לבחור דווקא לא לשלם את הקנס שנגזר על הנהג, אלא לעמוד למשפט מתוך נסיון לערער על אמינות המדידה, וכן להעלות את הספק האם בכלל מדובר ברכבו של הנהג, מאחר ולמד הלייזר אין גיבוי באמצעות מצלמה, וההוכחה כי מדובר ברכב הנאשם, היא די קשה למשטרה. עוד ניתן לבקש ולבדוק אם המכשיר אכן הופעל באורח תקין ועל ידי שוטר, המיומן בהפעלתו, והאם תנאי השטח היו מתאימים לבדיקה מסוג זה. כמו כן, יכול עו"ד תעבורה בחדרה לבדוק את מיומנותו והכשרת השוטר, וכיצד ביצע את הבדיקות הנדרשות להאשים את הנהג המיוצג על ידי אותו עו"ד תעבורה בחדרה. באופן זה, ניתן לזכות את הנהג, או לפחות להפחית משמעותית מעונשו.

    עו"ד תעבורה בחדרה – יש לכם גב

    חשוב לציין כי כל עורך דין, ולא רק עו"ד תעבורה בחדרה, ימליץ תמיד להישמע לכל חוקי התנועה והתעבורה ולא לעבור עליהם. יחד עם זאת ישנן נסיבות רבות הדורשות בדיקה מעמיקה, טרם יואשם הנהג בעברות שיוחסו לו אולם לטענתו לא ביצע אותן, או נגרמות בשוגג, או אפילו לא נבדקו כראוי. כל זאת ועוד, יודע לעשות עורך דין תעבורה בחדרה, בקיא ומיומן בהלכות ודיני תעבורה, ומכיר את ההתנהלות הנדרשת על מנת להגיע למצב בו אתם, תהיו מגובים בגב חזק, איתן ומקצועי. אם אתם זקוקים לייעוץ של עורך דין נהיגה בשכרות צרו קשר בהקדם.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין