השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך מטפלים בהליך נהיגה בשכרות?

    פונים לעורך דין נהיגה בשכרות

    כולנו מכירים את הכלל אם שותים לא נוהגים – אבל לא כולם נוהגים לפיו. במקרים שבהם ישנו חשד לנהיגה אחרי שתייה, מומלץ בחום לפנות מיד אל עורך דין נהיגה בשכרות. הסיבה לכך פשוטה: רף הענישה הגבוה מאוד במקרים אלה. המלצה חשובה נוספת היא לשתף פעולה עם המשטרה, מפני שבתי המשפט לתעבורה מתייחסים לסירוב לעבור בדיקה בחומרה רבה. עו"ד משה בורנשטיין כבר סייע לנהגים רבים שהואשמו בביצוע עבירה זו, והוא מעניק שירות מקצועי ביושרה מלאה.

    דרכי הפעולה האפשריות של עורך דין נהיגה בשכרות

    • הצבעה על ליקויים בעבודת המשטרה – אישום בעבירת נהיגה בשכרות או בעבירת נהיגה תחת השפעת אלכוהול מבוסס על ממצאים של בדיקה שבוצעה לנהג בזמן אמת. אופציה אחת היא בדיקת נשיפה ("ינשוף") ואופציה שנייה היא בדיקת דם. על-מנת שממצאי הבדיקות האלה יהיו קבילים בהליך משפטי, הבדיקה חייבת להתבצע על-פי כל הנהלים. כל חריגה מנוהל כזה או אחר תוביל לפסילת הראיות ולכן זוהי דרך פעולה אפשרית אחת.
    • הטלת ספק בתקינות המכשיר – דרך פעולה דומה היא הטלת ספק בתקינותו של מכשיר הינשוף שבעזרתו בוצעה הבדיקה.
    • שינוי העבירה – במקרים שבהם הראיות חד-משמעיות, ישקול עורך הדין אסטרטגיה אחרת: הפחתת חמורת העבירה. ספר החוקים מכיל כאמור שתי עבירות, נהיגה בשכרות ונהיגה תחת השפעת אלכוהול. השנייה נחשבת חמורה פחות, ולכן המרת העבירה הראשונה לכדי "נהיגה תחת השפעת אלכוהול" תוביל לעונש קל בהרבה. את הדרך הזו ניתן ליישם עוד לפני הגשת כתב האישום, מול התביעה המשטרתית.
    • הצגת נסיבות אישיות – בחלק מהמקרים השופט לוקח בחשבון בגזר הדין גם את הנסיבות האישיות של הנאשם, ולכן זהו עוד כלי שעורך דין מנוסה משתמש בו.

    אסטרטגיה מיטבית בהתאמה אישית לכל הליך

    הבחירה של עורך דין נהיגה בשכרות באיזו דרך לנקוט היא בהתאם למאפיינים של כל מקרה ספציפי. על-מנת לגבש אסטרטגיה מיטבית השלב הראשון יהיה קשב מלא לאדם שמואשם בנהיגה אחרי שתייה, ובירור מעמיק של כל הפרטים הרלוונטיים. עו"ד משה בורנשטיין עבד במשך שנים רבות במשטרה, כקצין, ולכן הוא יכול להישען גם על ניסיון יקר ערך זה, בנוסף לניסיון שצבר כעורך דין מומחה לדיני תעבורה.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין