השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מקרקעין בחדרה

    נא ליצור קשר עם המשרד בטלפון: 04-8266570

    עורך דין מקרקעין בחדרה משה בורנשטיין הינו משרד עורכי דין מהמובילים בארץ והשרון בפרט, משרד עורך דין מקרקעין בחדרה. עורכי דין שלנו בתחום המקרקעין עוסקים בליווי והדרכה של הרוכשים מול קבלנים, במשא ומתן ובנוסף אנחנו עושים בדיקה מקיפה של תנאי החוזה ושמירה על זכויות הרוכשים, בדיקת בטחונות ועוד. קהל הלקוחות שלנו הינו מכל אזור הצפון וחדרה והשרון בפרט. משרד עו"ד בורנשטיין מקרקעין בחדרה ייתן בנוסף ייעוץ וסיוע משפטי בענייני תכנון ובנייה, טיפול בענייני הפקעות מקרקעין, תביעות בגין ירידת ערך בגין פגיעת תוכנית, פינויים, הגנת הדייר, ייצוג בבתי משפט ועוד. בין היתר המשרד עוסק בהיתרי בנייה, הפשרת והפקעת קרקעות, נסחי טאבו וכו'. אם אתם זקוקים לייעוץ של עורך דין פלילי בקריות ובחיפה צרו קשר בהקדם.

    אנחנו נענה על מגוון שאלות בתחום המקרקעין כגון , היתרי בנייה , נסח טאבו, הפשרת והפקעת קרקעות.

    נסח טאבו

    טרם קניית דירה או נכס נדל"ן, חשוב מאוד לעיין בנסח עדכני במטרה לבדוק מצב רישומי ולבדוק שהזכויות הנרכשות על ידך אמנם בבעלותו המוכר חופשיות מהערות אזהרה המונעות עסקה, או שיהא על המוכר להסיר במסגרת העסקה. מומלץ מאוד להוציא נסח טאבו כבר עם תחילת המשא ומתן הראשוני. יודגש, כי אין להסתפק בעיון בנסח טאבו בלבד, אלא חובה לבצע עוד הרבה בדירות נוספות ולכן מומלץ, כי עו"ד מומחה למקרקעין מטעמכם ייצג אתכם בעסקה. דוגמאות לבדיקות נוספות- רשם משכונות, תיק בנין ברשות מקומית, היטל השבחה, היבטי מיסוי נדל"ן, מינהל מקרקעין ישראל אם הדירה רשומה שם, או בחברה משכנת.

    הפשרת והפקעת קרקעות

    עורך דין מקרקעין בחיפה וחדרה משה בורנשטיין מתמחה במגוון תחומים בתחום המקרקעין והנדל"ן ובין השאר. המשרד עוסק גם בעסקאות תמ"א ,38 בהסכמי שיתוף במקרקעין או תביעות לפירוק שיתוף, והתחדשות עירונית, עסקאות מכר במושבים ובהרחבות, עסקאות קומבינציה.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין