השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איפה מקבלים ייצוג במשפט פלילי בצפון?

    פונים לעורך דין פלילי בצפון

    המשפט הפלילי הוא אחד היסודות המשמעותיים של כל חברה מתוקנת. בהתאם רשימת העבירות המוגדרות כפליליות ארוכה ומגוונת, וכוללת בין השאר אונס, מרמה והפרת אמונים, תקיפה בנסיבות מחמירות, קבלת שוחד, מתן שוחד, עבירות הריגה, הטרדה מינית ועוד. שורה ארוכה של מקרים, חלקם כאלה שזכו לתהודה ציבורית, מוכיחים כי ההבדל בין עונש חמור, לרבות במקרים שבהם האדם חף מפשע, לבין זיכוי או ענישה ברף המינימלי, נובע אך ורק מאיכות הייצוג המשפטי. בהתאם, בכל המקרים האלה חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי בצפון בעל ניסיון ולא פחות מכך, יכולות רלוונטיות. עו"ד משה בורנשטיין הוא אחד מעורכי הדין הפליליים הוותיקים והמוערכים באזור הצפון.

    השירותים שמספק עורך דין פלילי בצפון

    • סגירת תיק פלילי – לרבות שינוי עילת סגירת התיק כך שהאדם לא ייתקל במגבלות כלשהן בהמשך דרכו.
    • ייעוץ במקרים של זימון לחקירה במשטרה – כולל הסברים מפורטים לגבי תרגילי חקירה אפשריים, והמלצות ספציפיות בהתאם לנסיבות האישיות של האדם.
    • גיבוש הסדר טיעון מיטיב עם התביעה – על-מנת לחסוך לאדם את החוויה הלא נעימה של העמדה לדין – הליך משפטי שכרוך גם בפגיעה בשם הטוב, ומחייב השקעת זמן רב וגם סכומי כסף משמעותיים.
    • הגנה במהלך משפט – כשאדם עומד לדין בגין עבירה פלילית, הוא זקוק להגנה הטובה ביותר האפשרית, ולכן חשוב במיוחד לבחור עורך דין עם רזומה מרשים.

    הצלחות רבות כולל בתיקים מורכבים במיוחד

    המנעד הרחב של השירותים שמספק עורך דין פלילי בצפון מחייב ניסיון רחב היקף, וזאת מהסיבה הפשוטה שאין תחליף לבקיאות המושגת תוך כדי עבודה בשטח. עו"ד משה בורנשטיין מילא תפקידים שונים במשטרת ישראל, בתחומים שונים, ותוך כדי עבודתו זו נחשף גם לפן המשפטי. לאחר מכן בחר להפוך לעורך דין על-מנת להגן על האזרח מפני שרירות החוק ורשויות האכיפה. עו"ד בורשטיין ידוע במחויבות המוחלטת שלו כלפי הלקוחות, ועוד יותר מכך ביושרה ובשקיפות שמאפיינות את השירותים שהוא מספק. לאחר שנים רבות ושלל הצלחות, כולל בתיקים שנחשבים למורכבים במיוחד, הוא יכול להבטיח וגם לקיים שירות משפטי בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין