השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    טיפול בתיקי נזיקין בחיפה

    פונים בהקדם לעורך דין נזיקין בחיפה

    דיני נזיקין הם תחום רחב יריעה המכסה מגוון רחב מאוד של מקרים שבהם נגרם לאדם נזק, גופני או ממוני. תביעת נזיקין מחויבת ראשית כל להוכיח כי הגורם הנתבע אכן אחראי לנזק, ולאחר מכן את היקף הנזק. בהתאם לכך ייקבע הסעד המשפטי, כשלרוב זהו פיצוי כספי שנמצא בהלימה להיקף הנזק. בדרך כלל הגורם הנתבע הוא גוף רב עוצמה – רשות מקומית, קופת חולים או בית חולים, חברת ביטוח – ולכן יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של עורך דין נזיקין בחיפה. עו"ד משה בורנשטיין ידוע ביושרה המוחלטת המאפיינת אותו וכן בנחישות המלאה שמנחה את התנהלותו במקרים של תביעות נזיקין.

    באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין נזיקין בחיפה?

    • רשלנות רפואית – מצב מורכב במיוחד עקב הצורך להוכיח שאכן מדובר ברשלנות ולא בטעות בלתי נמנעת. בהתאם יש צורך בעורך דין מנוסה מאוד ולא פחות מכך בעל יושרה מלאה.
    • נפילה עקב מפגע במרחב הציבורי – תביעה המוגשת מול הרשות המקומית האחראית למחדל. בחלק מהמקרים, בהתאם לאינטרסים של הלקוח או הלקוחה, יגובש הסדר שיבטיח פיצוי הולם.
    • תאונת עבודה – במקרים של תאונות עבודה ניתן לתבוע הן את חברת הביטוח של המעסיק בגין הנזק מהפגיעה עצמה, והן את המעסיק אם הוא אחראי לתאונה (במחדל או במעשה).
    • תאונת דרכים – תביעות נזיקין המוגשת מול חברת הביטוח של הרכב שהיה מעורב בתאונה, בלי קשר לאחריות להתרחשותה.
    • לשון הרע – בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר מקרים שבהם מופצת דיבה, בעיקר באינטרנט. ניתן לתבוע פיצוי בסכום של עד כ-70,000 ש"ח גם ללא הוכחת נזק.

    מיצוי מלא של כל הזכויות ופיצוי בגין כל סעיפי הנזק

    חשוב לדעת שכל תביעה המוגשת ע"י עורך דין נזיקין בחיפה יכולה לכלול דרישה לפיצוי גם בגין נזק נפשי ולא "רק" פיזי. כמו כן נלקחים בחשבון גם הפסדי שכר (בעבר ובעתיד), כל ההוצאות שנגרמו בעקבות הפגיעה ועוד. עו"ד משה בורנשטיין הוא איש מקצוע בעל ותק רב, כולל בתחום ספציפי זה, והוא אמון על ניהול התהליך המשפטי באופן מדויק ומחויב ללקוחותיו.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין