השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין נהיגה בשכרות

    משרד עורך דין משה בורנשטיין בענייני שכרות בחיפה

    נהגתם בהשפעת אלכוהול בחיפה ואתם זקוקים לעורך דין שכרות באזור חיפה? משה בורנשטיין עורך דין שכרות בחיפה בעל ניסיון רב במגוון תחומים וגם בתחום השכרות. עורך דין זה, בקיא, מקצועי ומומחה בדיני תעבורה, יוכל ללוות אתכם גם בהליכים משפטיים קשים, מורכבים ועדינים, ולנסות למצוא את המוצא הטוב ביותר עבורכם, לאחר בחינת המקרים והנסיבות.

    בישראל, ישנו עונש על נהיגת רכב בהשפעת משקאות משכרים על-פי תיקון לפקודת התעבורה מ-1995 והעונש על נהיגה בכרות הינו לא פחות משנתיים פסילה בפועל. ישנם מקרים מיוחדים בהם יש חובה על השופט לפרט אותם בפסק הדין. בשנים האחרונות, יש גידול בתאונות הדרכים בשנים הארונות ועל פי הנתונים התאונות הנ"ל נגרמות כתוצאת מנהיגה בשכרות ומה שהמומחים בתחום אומרים זה תאונות בגון שכרות מהווים כ-5% מכלל תאונות הדרכים בישראל.

    בישראל, אחת העבירות הנחשבות לחמורות ביותר, ורשויות החוק ובתי המשפט נוטים להטיל עונשים כבדים בגינה, זאת עבירה בנהיגת רכב בהשפעת משקאות משכרים ברמה מספקת על פי החוק ובגין סמים. במקרה שהנהג הורשע בנהיגה בשכרות בשנה שקדמה לאותה עברה, עונש הפסילה בפועל לא יפחת מתקופה של 4 שנים.

    כמובן שהמלצה הטובה ביותר הנה הפשוטה ביותר "אם שותים לא נוהגים", שהרי נהיגה בשכרות היא נושא רציני, כמעט מידי שבוע שומעים על תאונות שבהם היו מעורבים נהגים שיכורים. אבל למקרה שכבר עצרו אותך בטעות ואתה משוכנע שאינך שתוי, ונהיגה בשכרות כלל לא קשורה אליך, ויש מקרים רבים כאלה, שמור על ראש צלול, דע מול מה אתה ניצב, נסה להקליט ולצלם.

    היוועץ בעורך דין תעבורה בחיפה המומחה לנושא נהיגה בשכרות – עו"ד שכרות בחיפה משה בורנשטיין.

    עורך דין נהיגה בשכרות

    עוד נהיגה בשכרות

    עורך דין נהיגה בשכרות, מייצג לקוחות אשר נחשדו בנהיגה בשכרות או נהיגה תחת השפעת אלכוהול. הייצוג נעשה מול המשטרה האוכפת ובעת דיון מול יחידת תביעות התעבורה המשטרתית ובבתי המשפט, הוא יכול לסייע ללקוחות בדרכים ובנסיבות שונות, החל מזיכוי ועד להקלות משמעותיות בעונשים הנגזרים – כל סיטואציה לגופה. עו"ד משה בורנשטיין, מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב, ייעוץ וייצוג הולם ומקצועי.

    משרד עורך דין משה בורנשטיין – עורך דין נהיגה בשכרות

    נהגתם בהשפעת אלכוהול בקריות ואתם זקוקים לעורך דין שכרות באזור הקריות? משה בורנשטיין עורך דין שכרות בקריות בעל ניסיון רב במגוון תחומים וגם בתחום השכרות. עורך דין זה, בקיא, מקצועי ומומחה בדיני תעבורה, יוכל ללוות אתכם גם בהליכים משפטיים קשים, מורכבים ועדינים, ולנסות למצוא את המוצא הטוב ביותר עבורכם, לאחר בחינת המקרים והנסיבות.

    בישראל, ישנו עונש על נהיגת רכב בהשפעת משקאות משכרים על-פי תיקון לפקודת התעבורה מ-1995 והעונש על נהיגה בכרות הינו לא פחות משנתיים פסילה בפועל. ישנם מקרים מיוחדים בהם יש חובה על השופט לפרט אותם בפסק הדין. בשנים האחרונות, יש גידול בתאונות הדרכים בשנים הארונות ועל פי הנתונים התאונות הנ"ל נגרמות כתוצאת מנהיגה בשכרות ומה שהמומחים בתחום אומרים זה תאונות בגון שכרות מהווים כ-5% מכלל תאונות הדרכים בישראל.

    עבירה בנהיגת רכב בהשפעת משקאות משכרים ברמה מספקת על פי החוק ובגין סמים. במקרה שהנהג הורשע בנהיגה בשכרות בשנה שקדמה לאותה עברה, עונש הפסילה בפועל לא יפחת מתקופה של 4 שנים.

    נהיגה בשכרות עורך דין

    כמובן שהמלצה הטובה ביותר הנה הפשוטה ביותר "אם שותים לא נוהגים", שהרי נהיגה בשכרות היא נושא רציני, כמעט מידי שבוע שומעים על תאונות שבהם היו מעורבים נהגים שיכורים. אבל למקרה שכבר עצרו אותך בטעות ואתה משוכנע שאינך שתוי, ונהיגה בשכרות כלל לא קשורה אליך, ויש מקרים רבים כאלה, שמור על ראש צלול, דע מול מה אתה ניצב, נסה להקליט ולצלם. היוועץ בעורך דין מומחה לנושא נהיגה בשכרות – עו"ד שכרות בקריות משה בורנשטיין.

    עוד נהיגה בשכרות

    עורך דין לענייני נהיגה בשכרות

    עו"ד משה בורנשטיין, הינו בעל מוניטין בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא רכש מיומנויותיו כקצין משטרה בכיר לשעבר ששירת בתחום התעבורה, והן בזכות טיפולו בתיקים מורכבים כעו"ד וישמח להעמידם לטובת כל לקוח נזקק.

    ייצוג בבית משפט ע"י עורך דין נהיגה בשכרות

    עזרתו החשובה והמשמעותית של העו"ד מגיעה גם בייצוג משפטי בבית המשפט שנועד להפחית בעונשים החמורים שעשוי הנהג לקבל ובין השאר: פסילת רישיון הנהיגה בפועל למשך שנתיים לפחות למעט נסיבות מיוחדות, וזאת בנוסף לעונשים נלווים אחרים כגון: קנס, מאסר על תנאי או מאסר שירוצה בעבודות שירות, פסילה על תנאי ועוד. במקרה והנהג הורשע בשנה הקודמת בעבירה דומה, העונש לא יפחת מ 4 שנות פסילה בפועל. במידה והנהיגה בשכרות הייתה מלווה גם במעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים או תאונה קטלנית, עשוי להיפסק כנגד הנהג/הנאשם גם עונשי מאסר בפועל בגין גרם מוות ברשלנות או הריגה. כל הקלה במקרים חמורים אלו תסייע רבות.

    עורך דין נהיגה בשכרות – שירות מקיף וחיוני

    עורך דין נהיגה בשכרות, יכול למנוע מלקוחותיו הסתבכות רבה משום שמדובר בנסיבות קשות ומורכבות. צריך לזכור, כי אחת העבירות החמורות ביותר בקרב עברייני תנועה היא נהיגה בשכרות ו/או תחת השפעת סמים בהם הנהג מאבד כל קשר למציאות ואינו שולט במעשיו ובאופן נהיגתו היות והאלכוהול או הסם מערפל את החושים. רשויות האכיפה והמשפט מגיבות בחומרה אליהן. קצין משטרה רשאי לשלול רישיון נהיגה במיידית, ובוודאי, במידה והנהג השיכור היה מעורב בתאונה עם נפגעים. השלילה נעשית כדי להרחיק באופן מידי את הנהג מהכביש ומשאר משתמשי הדרך על מנת למנוע סיכון בפגיעה בנפש וברכוש. עורך דין תעבורה יכול, למשל, לפנות לבית המשפט על מנת להחזיר את רישיון הנהיגה ולבטל את הפסילה המנהלית שהוטלה ע"י קצין המשטרה או לקצרה באופן משמעותי ואשר לרוב, נמשכת כ 30 ימים. בדיקת ינשוף, למשל, היא אחת הנפוצות ומטרתה לוודא מצב שכרות. השוטר מורה לנהג לנשוף לתוך פיה מיוחדת המחוברת לערכה המסוגלת לזהות הימצאות אלכוהול בדם. במידה והכמות עולה על המידה הקבועה בחוק יירשם דו"ח לנהג. על מנת לוודא וידוא נוסף מבקש השוטר לעשות בדיקת מאפיינים כמו: עמידה יציבה או לא, הליכה על קו ישר, הבאת אצבע לאף, צורת דיבור, לבוש והתנהגות. ליקוי המתגלה בבדיקה על ידי עורך הדין יכול לסייע לביטול הדו"ח.

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      נהיגה בשכרות – החטא ועונשו

      על פי חוקי התעבורה בישראל, מותרת הנהיגה לנהג שקיים בגופו ריכוז של עד חמישים מיליגרם אלכוהול במאה מיליליטר של דם, נתון המתגלה באמצעות בדיקת דם, או עד מאתיים וארבעים מיקרוגרם אלכוהול בליטר אחד. בדיקה זו נעשית באמצעות מכשיר נשיפה, במכשיר הנקרא "ינשוף".

      הענישה בגין נהיגה בשכרות היא כבדה, ויכולה להגיע אפילו לשלילת רשיון של עד שנתיים, קנסות כבדים ועוד. יחד עם זאת, יש לבדוק את המקרים לגופם, ולהבין אם הנהג אכן עבר על החוק.

      עורך דין תעבורה יבדוק את ממצאי הבדיקה, שאינה מדעית, ויבין ממנה אם נעשתה על פי חוק, ואם אכן הממצאים הם וודאיים, האם בדו"ח רשומים כל הממצאים כפי שצריכים להיות רשומים, האם מכשיר הנשפיה, הינשוף, כויל כפי שצריך היה להיות, האם פיית הינשוף הוחלפה טרם הבדיקה, ועוד גורמים רבים נוספים שיכולים להטיל אור חדש על ממצאי הבדיקה, ולהטיל ספק בליבו של בית המשפט, בדבר אמיתות התביעה. במצבים רבים יכול יצוג של עורך דין תעבורה לזכות את הנהג כליל.

      איך מתמודדים עם ההשלכות?

      חוקי התעבורה רק הולכים ומתרבים מדי יום. זאת במטרה לנסות ולמנוע מצבים של תאונות דרכים, ובכלל, נהיגה העלולה לסכן את חייהם של עוברים ושבים, או נהגים אחרים. עבירות כמו נהיגה בשכרות או נהיגה ללא רשיון הן בין החמורות, והעונשים המוטלים על נהגים במצבים אלו הם כבדים מאד. יחד עם זאת, בעזרתו של עורך דין תעבורה, חשוב לבדוק כל מקרה לגופו, ולראות האם יש מקום להקלה בעונש או אפילו לזיכוי מלא.

      נהיגה ללא רשיון – מה בדיוק קרה שם

      חוקי התעבורה רק הולכים ומתרבים מדי יום. זאת במטרה לנסות ולמנוע מצבים של תאונות דרכים, ובכלל, נהיגה העלולה לסכן את חייהם של עוברים ושבים, או נהגים אחרים. עבירות כמו נהיגה בשכרות או נהיגה ללא רשיון הן בין החמורות, והעונשים המוטלים על נהגים במצבים אלו הם כבדים מאד. יחד עם זאת, בעזרתו של עורך דין תעבורה, חשוב לבדוק כל מקרה לגופו, ולראות האם יש מקום להקלה בעונש או אפילו לזיכוי מלא. במידה ואתם גרים באזור חיפה והצפון, תוכלו לתאם לעורך דין משה בורנשטיין עורך דין שכרות בחיפה, עו"ד שכרות בחדרה, עורך דין שכרות בנתניה ועו"ד שכרות בקריות.

      קידום אתרי עורכי דין קידום אתרי עורכי דין